7 Mart 2008 Cuma

son gün bugün - march 7 '08

dün akşam misafir vardı. bir yandan .net'in son sınavını bir yandan da iş yapıyordum. akşam tamamlayacaktım ki.. herşey üstüste geldi ve ben gece 12'ye kadar ders çalışamadım. planım dışında gerçekleşen şeyler oldu ve ben de sinirimden oturdum ağladım. sonra da kimseye hiçbirşey belli etmeden yoluma devam ettim. neyse ki gecenin bi yarısı sınavı yollayabildim.

proctor ile ilgili problem yaşadık. relationship to student kısmını yanlış doldurduğumuzdan proctoru uygun bulmadılar. ben de hemen başka birini ayarladım ama o kısmı boş bırakıp da yolladık. yine kabul etmediler. sabah tekrar yolladık. hayırlısı artık.. bu akşam orda sabah olunca proctor sınavlarını yollarlarsa haftasonu ve pzt. yaparım. yollamazlarsa da haftaya kalır ben de haftasonu biraz dinlenirim. of 1 aydır öyle yoruldum ki anlatamam. allah'ın izniyle geçeyim de hepsini güzel güzel, o zaman rahatlayacağım.

bu arada akşam için yaptıklarımın hepsi süper oldu. nazar değdi ve bardak kırdım birtane.