28 Mart 2008 Cuma

oh god

okul iyice sapıttı dostlarım.
anlatacağım ama olayların sırasını unuttum. kaç kere tekrar yolladım allah bilir.
önce ma111'in sınavının toplu mailde gelmediğini söylediler. sonra proctorum tekrar yolladı. bu sefer proctorun sınavı tamamladığıma dair imzaladığı cover sheet denen formu tekrar istediler. o olmadan sınavı kontrol etmeye başlayamıyorlarmış. halbuki o cover sheet'i proctor ilk mailinde göndermişti. bu sefer jordan'dan başka bir adam istedi. gittim yolladım. sonra jordan'dan mesaj; cover sheetini yollarsan işleme başlayacağız. *?/&*?! yolladım ben! lütfen bir daha dedi. pekala tekrar yolladım, haber verdim yolladığımı. hala cevap yok. kabız ederler insanı. geçti mi elinize bi söyleyin adamım ya!

bir de anlatmak için sabırsızlandığım bir olay var. yorumumu yapmıyorum günah olmasın.
bir toplulukta otururken bir arkadaşım sana bir şey söyleyeceğim bir ara, unutturma dedi. çıkmadan sordum ne diye. çekti bir kenara aynen şunu söyledi; "timsah insanların günahlarından yaratılmıştır, sen onu kalbinin üzerinde taşıyarak hiç iyi etmiyorsun. biz artık hiç lacoste almıyoruz." "uyardığın için teşekkürler" dedim. ama içimden dediklerimi yazmıyorum, sorry. sanki allah'ın bir hayvanı yaratmak için bizim günahlarımıza ihtiyacı varmış gibi...