20 Şubat 2008 Çarşamba

1 turbana evet mi hayir mi invitation

bu sabah yine 8:30'da fedex'i aramaya başladım. 9:00'da çıkan hanıma çalışma saatlerini sordum, 9:00-bişey olduğunu söyledi. ben de o zaman telesekreterinizi düzeltin dedim. maşallah görevlileri öyle bir yetiştirmişler ki şikayet edemiyoruz bile. "izleme numaranızı alıyim bean" hadi al bakalım sean. velhasıl öğle olmadan paketim geldi. tiff'e haber verecektim ama vazgeçtim. o ben sormadan konuşuyor mu? ben de konuşmayacağım. arasın etsin biraz fedexleri.

babam kitabı webcam'den gösterdi. elimdeki ma105 kitabının sonundaki cevap anahtarında kitapta olmayan bölümlerin cevaplarını da görmüştüm. meğer bir kitabı ikiye bölüp iki ders gibi yollamışlar. şimdi gelen de kitabın diğer yarısı! hatta o mavi kapıskalın kitabım vardı ya. test kitabı zannetmiştim ama çözüm kitabıymış. üzerinde kocaman "solutions manual" yazıyor. neyse.. onu bile tekrar göndermişler. atarım çöpe artık diğerini. ya da mutfakta dursun, yetişemediğim dolaplara uzanırken üstüne çıkarım.

4 tane de cd çıkmış paketten. ne olduğuna elime geçince bakarım artık. kitabın arkasında da cd varmış yine. öğretmenler soru çözüyor görüntülü öyle bişey işte.