16 Şubat 2008 Cumartesi

87%

.net hocası makalemi pek beğenmiş. daha fazla örnek versem iyi olurmuş. bir de web services ile ilgili kısmı biraz daha açmalıymışım. napim m. o kadarını anlattı demedim.

tiffany'e de akşam mail attım. kargo şirketini ve izleme numarasını sordum. cevap yok tabi. forumda biri yazmış; "I need to get a job at Gr.ant.ham. I would be able to do nothing and get paid too." Malesef haklı biraz. Bazen süper ilgileniyor okul ama bazen de günler geçiyor. 24 saatte cevap gelmezse dekana şikayet hakkımız var. Bir kere yaptım, okuldaki bütün personel mail attı bana. Ama her zaman da bunu yapamam ki. Koskoca dekan bile anında cvp yazmıştı. Vakit bizler için bu kadar önemliyken bu yaptıkları çok saçma. Belki de para için yapılıyor bilmiyorum. Gerçi daha önce parayla aldığım extension tamamen benim tembelliğim yüzünden olmuştu.

bir de burda şuan acayip bir kar var. sabah ikea'da kahvaltı+alışveriş planımız suya düştü. zaten kafamda derslerim varken pek de zevk alamazdım. bitirdiğim zaman inşallah.