4 Şubat 2008 Pazartesi

Whatt!

Oh my god çok heycanlandım. imdat. biliyordum ama tiff söyleyince kötü oldu.

Our records indicate that your contract will expire on 2/4/08 at 11:59
Central Standard Time . In order to remain on an "active" student status,
you will need to extend your current contract period.

ama şöyle güzel bir haber var ki.. o da extensionlardan artık ücret talep edilmemesi. amma kötü bir haber; eskisi gibi 90 gün değil, 15 gün. ama yine de duyduğuma sevindim çünkü ben extensionlar tamamen iptal edildi zannediyordum. hiç extension almadan bitirebilsem daha ne isterim. ne çok ama diyorum!

cumartesi günü de doğum günümdü. sadece hande ve amcamlar mesaj attı. sen hayırsız olursan herkes seni unutur dedim, kızdım kendime. sonra bugün feybuğa bi girdim birsürü mesajlar, wall postları.. feybuğa ilk eklediğimde mesaj bile yazmayan arkadaşlar doğum günümü kutlamış. bir şaşırdım. ama hiçbirine daha cevap vermedim. nedense maillere cevap yazma konusunda çok üşengecim. yazmaya bir başlayınca da destanlar döktürüyorum.

bu seneki en güzel doğum günü hediyem; ailecek geçirilen güzel bir cumartesi ve mer'in cuma günkü misafirlerim için işlerinin arasında yaptığı tiramisu ve reçelli kurabiyeler.