27 Şubat 2008 Çarşamba

16/20 & 19/20

ma111 test 2'de sorulardan birinde bir eksiklik vardı. hocaya soruyu kopyalayıp sordum. kesirli bir soru olduğundan hangi soru olduğu hiç belli değildi. soru numarası veremezdim çünkü her açışta sorular karışık geliyor. hoca da bakmış, yolladığım soruya benzeyen iki soruyu göndermiş. ama arkadaş yanlarına cevaplarını da yazmış! bu soruda bir eksiklik var derken hangi şık olduğu yazılmamış mı demek istedim zannetti acaba? ne düşünerek böyle yaptı hiç bilmiyorum. sorulardan ikisini de yapmıştım oysa. ne sorduğu belli olmayanda sorulabilecek bütün olayları bulmuştum zaten. sin, cos vs. hepsini yapmıştım. çok da işime yaramadı cevabı yollamış olması. zaten o sınavdan 80% aldım.
sonra evvelsi gün test 3 için çalışmam gereken yerin sadece yarısını çalışabilmiştim, ona kaldığım yerden devam ettim. akşam 6:30 gibi de sınavını bitirdim. ondan da 95% aldım ayıptır söylemesi.
ama bugün gitmek istediğim yere gidemedim. yolda çok vakit geçeceğinden ve vakit de benim için bu kadar önemli olduğundan vs..
dünkü yere gittim, yakındı zaten. ama ders çalışmama gereke diyerek ayrıldım. herkes şok oldu. ve yine hiç olmadığım bir sıfatla tanımlandım; "melda çok çalışkan ve planlı" hayır, sadece yumurta kapıya sıkıştığı için böyle! dediysem de kimseyi inandıramadım. nerem çalışkan benim? aramızda kalsın öss'ye girsem barajı bile geçemem! ımerıkın sıstemiy bireaz farkly da :P