29 Şubat 2008 Cuma

91% & 92&

az önce aldığım bir habere göre artık tiff ile çalışmıyormuşum. kendisiyle yaptığımız son telefon görüşmesinden sonra benimle çalışamayacağını anladı sanırım. ama aramak zorundaydım. mail atıyorum cvp yok. baktın mı diye arıyorum "a evet gördüm" sonra cevabını anlattı anlattı ama ben anlayamadım. o da iyi sana mail atayım ben dedi. kapattıktan sonra mail attı ok. ama sonra verdiğim cevaba bi tepki yok. kalktım yine aradım. güç bela anlaştık. sabah baktım mail vardı. işte böyle.. yeni arkadaş erkekmiş. inşallah görevini hakkıyla yerine getirme aşkıyla yanan biridir.

.net hocası da mail atmış. ex.3=91% ve ex.4=92%. aradaki hangi farktan dolayı biri bir puan daha fazla bilemedim. aslında makalelerimin daha iyi olabilceğini söylemiş. makale yazmaktan çok bildiklerimi madde madde sıralıyormuşum. daha akıcı yazıp örnek vermeliymişim. ama öncekine göre yol katettiğimden it's okaymiş.
ilk yolladığım makale(ler) o kadar dandik olmuştu ki. şimdi ne yazarsam yazayım ilkinden güzel oluyor. hoca da ben gelişiyorum diye şevk açısından notları bol keseden veriyor. ilk yolladığım makale"ler" değil makale olmalıydı. 3 tane birbirinin aynı soruyu sormuşlar diye kızdığım günü hatırlarsınız. üzerinde bu sorulardan istediğiniz BİR tanesini çözün lafını görmeden hepsini yapmıştım. işte hoca da bunu anlayamayacak kadar zavallı olduğumu görünce bana acıyor sanırım. "olsun yazık kız yine iyi, eskiden hepsini yapıp yolluyordu, anlamıyordu" diye düşündüğünden eminim.