28 Şubat 2008 Perşembe

19/20

test 4 = 95%
tamam tamam çok sevindiniz biliyorum ama lütfen yerinizde zıplamayı kesin. durun bakalım daha yolun yarısına bile gelmedik. mezun olunca uçarsınız.

dün bu sınavı yollarken, tam sonuncu soruya geldiğimde mause düştü ve alırken cancel'e basıldı yanlışlıkla. submit'e basmadı allahtan ama sorular yine karışık geldi ve ben yine tek tek hepsini bulup işaretledim. bi de aynı sorudan iki tane varmış, yollarken onu farkettim. şıkları farklıydı ama.

test 4 için sadece 5.7'i çalıştım. 5.8 de test 5 için. bugün biter inşallah.

dün "no country for old men"i izledik. keşke şimdiye kadar izlediklerimizi yazsaydım buraya hep. unutuyorum ne izlediğimi sonra. hele şu içinde FBI geçen filmlerin hepsi birbirinin aynı sanki.. geçen de başka bi film izledik ama adını bilmiyorum. edward norton ve ronin'de oynayan orta yaşlı adam var. çalıp çırpmayla ilgili. edward yine saftirik rolü yapıyor filmin içinde. okay babay okay babay! aslında şunu diyecektim, yine gerildim film izlerken. bütün gece rüyamda kanlar revanlar, ölümler gördüm.

gmail'ime de bir tane spam gelmiş, silince "hooray no spam here" diyor ya.. onu "hocam no spam here" diye okuyan benden başka biri var mıdır?