19 Şubat 2008 Salı

18/25 affetmiyorum seni fedex

cips yerken ders çalışmak ayıptırallah'a şükür sonunda matematiğin final sınavını yolladım. 72% aldım. bu sefer bir sorudan kesinlikle emindim. hocaya sordum bakalım ne olacak.
bugün itibariyle matematiği proctora kadar kapatıyorum. final proctora hazırlık açısından çok iyi oldu.

.net'in de son 3 makalesi kaldı. birtanesini bugün yazdım, onay alınca göndereceğim.

ayrıca sevindirici bir haber; kalan son dersimin kitabı pazartesi günü türkiye'ye gelmiş. ama çok zeki fedex görevlisi adresi yetersiz bulduğundan eve getirememiş. halbuki fedex, ups ve devlet postası daha önce aynı o şekilde yazdığım adrese defalarca posta getirdi. ama fedex bir kere kaybetmişti postamı. şimdi hatıladım kaybettiği postada lise diplomam vardı! tekrar yolladı okul sonradan. bu kargo şirketleriyle hep bir problemim oluyor zaten. kitabımı geciktirdikleri hergün tekrardan 3.500 dolar ödememi gerektirecek güne yaklaştırıyor beni. saniyenin önemi var şuan yani.
dün akşam geç vakitte tiff'den takip numarası ve kargo şirketinin adı geldi. bi de izlerim ki ne göreyim. yanlış adresten dolayı teslimat yapılamadı. tiff'e hemen sordum hangi adrese gönderdiğini. tabi ki cevap vermedi. arkadaş kısa ve öz konuşmaları seviyor. evet veya hayır. sabah 8:30'da açılan fedexi aramaya 8:30'da başladım öğleye doğru telesekreter dışında canlı birinin sesini duyabildim. izleme sayfamız çalışmıyor 1 saat sonra arayın dedi. adres değişikliğini not alın, sabahtan beri arıyorum zaten dedim. telefonla olmuyor zaten, mail atın dedi. 3 yetkiliye birden aynı maili göndermiştim zaten dedim. olmaz callcenter'a da göndermeniz gerek dediler. pekala diyerek oraya da yolladım. cevap var mı? hayır! yine aradım. çıkan arkadaş klasik müzik eşliğinde beni biraz(!) bekletti. tam da hayallere dalmıştım ki konuşmaya başladı. sonuçta halledemedi. kapatıp yine aradım. servisteki arkadaşlarına adresimin daha açık halini söylesinler ve o da paketi bu akşam bıraksın diye. paketim servise çıkmamış, işlemdeymiş. adresin daha açık halinde de ek olarak sadece apartmanın adı var. nosundan bulamayacak kadar akıllı demek ki dağıtıcı eleman. bu sefer başka bir eleman çıktı. maillere bakmasını söyedim. o sırada yeni geldiğini iddia etti, halbuki yollayalı çok olmuştu. sonra ona daha önce de aynı adrese fedex'ten paket geldiğini söyledim. ben sormasam nasıl haberim olacak, geri mi gidecek paketim diye sordum. meğer telefon numaram eksik yazıyormuş. okuldan numaramın başına 0090 kodunu da yazdıkları için numaranın son haneleri görünmüyor. o zaman hemen şimdi numaramı düzeltin dedim. çok dedim dedi oldu ama sorry. neyse ki efendim yarın sabah yola çıkacakmış paketim. evde olup getiren elemana bi çift laf etmek isterdim. sabah fedexi tekrar arayıp servisteki elemanın telefonunu alıcam ve babama vereceğim. hem adresi anlatır hem de biraz paylar, oh iyi olur.