5 Şubat 2008 Salı

allah'ım help me please

cs212 lesson 3 az önce bitti. hiçbirşey anlamadım. anladım anlamasına ama birisinne anlatacak kadar değil. hiçbirşey dediysem o kadar da akılsız değilim, bir iki kelime var aklımda tabi. sınavı da kitaptan yardım alarak yapabilirim inş.
kopya değil hemen heycan yapmayın. bizim okulda sınavlar open-book. yani istediğiniz gibi kitabı açabilirsiniz. ama universitede lisede olduğu kadar kolaylaştırmıyor işleri bu sistem. ama bı sınavı yaparım inşallah rahat. daha lesson 4 var. onu da hızlıca okursam tamamdır. anlamasam da sesli sesli ve bölmeden okumayı denedim bu sefer. sanki birşeyler kafamda canlanmaya başladı ama emin değilim. yanlış da anlamış olabilirim. doğrulatmam lazım essayimi yollamadan önce.

ma105 test 3'teki eksikliği de söyledi hoca. sınavı yaptım ama okulun sitesinde problem var yollayamadım.

şimdi vakit incirli tatlı vaktidir. yarın anneme götüreceğim. perşembe ve pazar günü de bana misafir gelecek. allah'ım help me.