13 Şubat 2008 Çarşamba

17/20

test 5'i submit ettim, 85%. gelişme var. herzamanki gibi emin olduğum sorulardan biri yanlış çıktı.

neyse kısa kesmek zorundayım, yarın iki günlük dersi çalışabilirsem ertesi gün o istediğim şeyi yapmaya hak kazanıyorum.

bugün ayrıca çok iş yaptık annemlerle. yeni dolaplara eşyaları yerleştirdik. çok güzel oldu herşey. ferah ferah duruyor herşey dolaplarda. ama annemler gelirken evden 4 tane de koli getirmişler. daha açmadım ama. ortaokul ödevlerime kadar saklıyorum. hepsini ya scanlıycem, ya da fotoğrafını çekicem sonra da asıllarını atıcam. kağıt olarak durmasının bir manası yok.

mesela bak şimdi aklıma geldi. biz eski fotoları bilgisayara aktarıp asıllarını atmayı düşünürken, millet dijitalleri bastırma telaşında. hani bir iki tane beğendiğini bastırısın, güzel oluyor da hepsini bastırmak da nesi. yükle pcden bak! olmaz illa dokunacak. hiç unutmam birisi tam ben foto çekecekken "dur ben çekeyim, seninkiler kalıcı olmuyor" demişti. süpernova.